Πώς να χτίσεις το σώμα των ονείρων σου

Πώς να χτίσεις το σώμα των ονείρων σου

Πώς να χτίσεις το σώμα των ονείρων σου

Πρόσφατα συνάντησα την πανέμορφη, ταλαντούχα και διακεκριμένη καθηγήτρια φυσικής αγωγής και αθλητισμού Σοφία Καρυώτη (απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθηνών), με ειδίκευση στην κολύμβηση, την αποκατάσταση μυοσκελετικών δυσλειτουργιών. Έχει κάνει σεμινάρια Pilates mat & Pilates perfomer και έχει εργαστεί σε κολυμβητήρια σαν καθηγήτρια εκμάθησης κολύμβησης και aqua aerobic, ενώ τα τελευταία 3 χρόνια δουλεύει σε στούντιο (Politia Tennis Club), διδάσκοντας Pilates mat & Pilates perfomer. Επίσης, υπήρξε αθλήτρια κολύμβησης & υδατοσφαίρισης με σπουδαίες πανελλαδικές διακρίσεις. Η Σοφία Καρυώτη, σε ένα διάλειμμα από τα μαθήματα της, θέλησε να μου δώσει πολύτιμες συμβουλές ομορφιάς και ευεξίας για όλους τους αναγνώστες του  Primadonnavera.gr.

                               sofia-karywti-1

by Σπύρος Καλαματιανός

1.Μείνε δραστήριος: Αν κάνεις μια καθιστική δουλειά, δημιούργησε ευκαιρίες για να κινείσαι.

  • Επέλεξε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα για να ανέβεις στον όροφο του σπιτιού σου ή της δουλειάς σου.
  • Επέλεξε μία μπάλα γυμναστικής (fitball) αντί της καρέκλας γραφείου.
  • Επέλεξε να περπατήσεις αντί να πάρεις λεωφορείο ή αυτοκίνητο, όταν πρόκειται για κοντινές αποστάσεις.

 

2. Κάνε ισορροπημένα γεύματα: Ακολούθησε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής και απέφυγε τις εξαντλητικές δίαιτες .

  • Μην παραλείπεις το πρωινό από τη διατροφή σου. Είναι το σημαντικότερο γεύμα και θα σου δώσει ενέργεια  να ξεκινήσεις τη μέρα σου δυναμικά.
  • Θέσε συγκεκριμένες ώρες που θα τρως το μεσημεριανό σου και το βραδινό σου. Μην αφήνεις τον εαυτό σου να πεινάει.
  • Φάε υγιεινά σνακ ανάμεσα στα κύρια γεύματα σου.

                            sofia-karywti

3. Κάνε εγγραφή στο γυμναστήριο που βρίσκεται κοντά στο σπίτι σου.

  • Ζήτα από τον υπεύθυνο γυμναστή ένα πρόγραμμα γυμναστικής με βάση τους στόχους σου.
  • Αν έχεις συγκεκριμένες μέρες και ώρες που πηγαίνεις στο γυμναστήριο, είναι πιο εύκολο για να μην τα παρατήσεις.
  • Αν οι ασκήσεις με βάρη δεν σε ελκύουν, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από τα αμέτρητα ομαδικά προγράμματα.

4. Ακολούθησε ένα χόμπι: Αν η γυμναστική στους κλειστούς χώρους  ενός γυμναστηρίου δεν σε ενθουσιάζει σαν ιδέα, μπορείς να επιλέξεις μια υπαίθρια αερόβια δραστηριότητα όπως:

  • Το χαλαρό τρέξιμο σε όμορφα πάρκα της πόλης σου.
  • Η ποδηλασία είναι μια ωραία μορφή άσκησης που σε τραβάει να βγεις εκτός σπιτιού.
  • Η κολύμβηση. Εκτός από μια ευχάριστη δραστηριότητα είναι και μια μορφή άσκησης που γυμνάζει  όλο το σώμα.

                                           sofia-karywti-2

5. Βρες έναν σύντροφο στο στόχο σου. Αν έχεις κάποιον να σε παρακινεί και να σε συντροφεύει στις δραστηριότητες, είναι πιο εύκολο να πετύχεις τους στόχους σου και να μην τα παρατήσεις.

6. Να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου. Η κατανάλωση 2-2,5 λίτρων καθημερινά είναι μια γενική προσέγγιση, καθώς ο κάθε άνθρωπος  έχει διαφορετικές ανάγκες σε υγρά, ανάλογα με το φύλο, την ηλικία και τη σωματική διάπλαση.

Share this...
Share on FacebookShare on LinkedInPin on Pinterest

RELATED ARTICLES

10 εντυπωσιακά Lob κουρέματα για περισσότερη έμπνευση!

10 εντυπωσιακά Lob κουρέματα για περισσότερη έμπνευση!

Είτε σε αυστηρή ή σε ασύμμετρη  γραμμή το Lob (long-bob)  είναι το μακρύ καρέ κούρεμα που χαρίζει σε κάθε γυναίκα ένα πολύ chic look. Aυτό που το χαρακτηρίζει είναι το βάρος και ο όγκος που

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Shimmer: 9+1 μακιγιάζ για λαμπερά look

Shimmer: 9+1 μακιγιάζ για λαμπερά look

Ήρθε η ώρα να λάμψουμε και πάλι. Η τάση των ματ και ήσυχων make up looks έχει φύγει ανεπιστρεπτί. Τα glitter και τα shimmer έχουν επιστρέψει δυναμικά και απαιτούν μία θέση στο νεσεσέρ των καλλυντικών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Γεωργία Μπιτάκου: Η διοργανώτρια μαχητικών event μιλά για το «No Limits» και για τα μελλοντικά σχέδια

Γεωργία Μπιτάκου: Η διοργανώτρια μαχητικών event μιλά για το «No Limits» και για τα μελλοντικά σχέδια

Η Γεωργία Μπιτάκου είναι μια εξαιρετική, πανέμορφη, γοητευτική και δυναμική γυναίκα που με ό,τι καταπιάνεται το καταφέρνει. Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για εκείνη και όλα όσα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα και συνεχώς προχωράει μπροστά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ