GUCCI: Δημιουργική ιδέα ή Διαφημιστικό κόλπο;

GUCCI: Δημιουργική ιδέα ή Διαφημιστικό κόλπο;

GUCCI: Δημιουργική ιδέα ή Διαφημιστικό κόλπο;

Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί τις τελευταίες μέρες απ΄όλη την εγχώρια και ξένη show biz και κυρίως τους ανθρώπους της μόδας… Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα απ΄την αρχή και ας δούμε μια άλλη οπτική των πραγμάτων.

by Σπύρος Καλαματιανός

Ο οίκος Gucci αναμφισβήτητα είναι ένας οίκος μόδας με Διεθνή υφή, τώρα σε άλλους αρέσει, σε άλλους δεν αρέσει, υποκειμενικά είναι αυτά. Απ΄την άλλη η Ακρόπολη μας είναι ένα Εθνικό μνημείο πάλι με Διεθνή υφή, διότι συγκαταλέγεται στα Διεθνή μνημεία κτλ κτλ… Παλαιότερα έχουμε δει να φωτογραφίζονται πάνω στην Ακρόπολη κι άλλοι οίκοι μόδας, ας πιάσουμε το διακεκριμένο Έλληνα Γιάννη Ντεσσέ, που με πολύ μεγάλο σεβασμό έχει φωτογραφίσει τα ρούχα του στον ιερό βράχο του Παρθενώνα, μετά ο Οίκος Dior επίσης με μεγάλο σεβασμό φωτογράφησε τα ρούχα του (μάλιστα είχε φιλοξενηθεί στην καθημερινή ως εξώφυλλο) επίσης πρόσφατα επί υπουργίας Λιάπη φωτογραφήθηκε η JLO, ενώ εάν πάμε παλαιότερα είχε φωτογραφηθεί γυμνή η Ισιδώρα Ντάνκαν (διάσημη χορεύτρια της εποχής)…

gucci fahion 2 lopez

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα τέτοιο μνημείο, που δε χρειάζεται διαφήμιση, είναι ένα Εθνικό έμβλημα (και δε θα αρχίσω να εκθειάζω εγώ τον Παρθενώνα, διότι μιλάει απ΄ μόνο του το έργο αυτό, μιλάει η ιστορία του, επίσης δεν θέλω να παρεξηγηθώ και να με πουν Εθνικιστή). Ο σεβαστός οίκος αυτός θα μπορούσε κάτω από προϋποθέσεις (εάν ταιριάζει το concept, τα ρούχα κτλ) να ζητήσει το μνημείο μας, (μιας και παλαιότερα έχουν γίνει ποικίλες φωτογραφίσεις) για μια φωτογράφιση και να ήμαστε όλοι ευχαριστημένοι και όχι επίδειξη… Θα μπορούσε να κάνει επίδειξη στον πεζόδρομο η ακόμα στο Μουσείο της Ακρόπολης (είτε μέσα, είτε έξω) πάνω στον ιερό αυτό βράχο ΟΧΙ… Δεν επιτρέπεται να γίνονται τέτοια πράγματα, για να δημιουργηθεί ντόρος και να διαφημιστεί ο συγκεκριμένος οίκος μέσα απ΄το ιερό μνημείο μιας χώρας, δεν έχει ανάγκη τέτοια πράγματα ο συγκεκριμένος οίκος για να διαφημιστεί, ούτε και η χώρας μας έχει ανάγκη τέτοια διαφήμιση, φυσικά ούτε και η Ακρόπολη έχει ανάγκη τέτοια διαφήμιση.

                                                                  gucci fashion

Τώρα όσον αφορά γι΄αυτά που ακούστηκαν και ειπώθηκαν καλά θα κάνουν κάποιοι να μάθουν περί μόδας, αισθητικής κι άλλων εννοιών και μετά να μιλάνε, διότι γίνονται γελοίοι (όχι ότι εγώ θα μείνω απ΄έξω, διότι και εγώ απαίδευτος είμαι σε κάποια θέματα, αλλά κάτι μαθαίνω μέσα απ΄το ρεπορτάζ, την έρευνα, τις συνεντεύξεις, τα άρθρα και φυσικά στα ατελιέ που δουλεύω κ.α)… Επίσης ο σκοπός μερικών που μιλήσανε για το θέμα και τους έπιασε ο πόνος για τον Παρθενώνα ήταν να φανούν, όχι ότι τους έπιασε ο πόνος για τον Gucci και την Ακρόπολη ή την σοβαρότητα του θέματος. Τώρα κάποιοι διακεκριμένοι και καταρτισμένοι άνθρωποι που τοποθετήθηκαν κατά ή υπέρ, καλά έκαναν, διότι η άποψη τους μετράει, αλλά ας πάψει αυτή η τοποθέτηση επί παντός επιστητού από ορισμένους.

                                          gucci fahion 1

Κλείνοντας δε θα άφηνα απ΄έξω τους κυρίους/ες του εξωτερικού που τόσο σεβόμαστε και εκτιμάμε… Και από εκείνους ειπώθηκαν πολλά, καλά και κακά, καλά θα κάνουν όμως όλοι τους να σκέφτονται πριν μιλήσουν ή πράξουν, ειδικά όταν πρόκειται για ένα Έθνος (ανεξάρτητα της χώρας μας). Χρειάζεται σε όλα ένα μέτρο και στο φινάλε θεωρώ ότι και οι δύο πλευρές έχασαν, διότι δεν υπήρξε πουθενά μέτρο και όσα ανέφερα παραπάνω, θα μπορούσε να γίνει μια υπέροχη δημιουργική ιδέα και όχι ένα διαφημιστικό κόλπο, αυτό ήταν το μόνο που έμεινε και τίποτα άλλο… Τα συμπεράσματα δικά σας…

RELATED ARTICLES

Vogue από το 1892 έως το 2018

Vogue από το 1892 έως το 2018

Στις 17 Δεκεμβρίου το 1892 εκδόθηκε για πρώτη φορά το περιοδικό Vogue. Η μορφή του ήταν πολύ διαφορετική καθώς τότε η έκδοσή ήταν σε μορφή εφημερίδας και η θεματολογία αφορούσε κυρίως την «ανώτερη τάξη» της

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Iris Apfel: Ένα fashion icon ετών 96!

Iris Apfel: Ένα fashion icon ετών 96!

Η εκκεντρική διακοσμήτρια, με statement τα oversized γυαλιά της, γεννήθηκε το 1921 στην Αστόρια. Ασχολείται με την εσωτερική διακόσμηση και κατάφερε να είναι μια επιτυχημένη businness woman αλλά και fashion icon. Κατάφερε με το στυλ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Christian Louboutin: Η ιστορία του θρύλου των πιο διάσημων παπουτσιών στον κόσμο

Christian Louboutin: Η ιστορία του θρύλου των πιο διάσημων παπουτσιών στον κόσμο

Ένας ζωντανός θρύλος της γυναικείας υπόδησης ο Christian Louboutin έχει καταφέρει να κάνει όνειρο ζωής πολλών γυναικών, την απόκτηση ενός ζευγαριού από τις δημιουργίες του. Ο κόκκινος πάτος είναι το σήμα κατατεθέν του γνωστού οίκου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ