Από τι γoητεύονται οι γυναίκες στο Διαδίκτυο; H Eιρήνη Χειρδάρη μας «διαφωτίζει»!

Από τι γoητεύονται οι γυναίκες στο Διαδίκτυο; H Eιρήνη Χειρδάρη μας «διαφωτίζει»!

Από τι γoητεύονται οι γυναίκες στο Διαδίκτυο; H Eιρήνη Χειρδάρη μας «διαφωτίζει»!

Η επανάσταση στον κόσμο του ίντερνετ και των social media έχει αλλάξει κατά πολύ τη ζωή μας, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ανθρώπινες σχέσεις. Πλέον το κλασικό πατροπαράδοτο «καμάκι», όπως το βίωναν παλαιότερες γενιές, είναι πλέον σε συντριπτικό ποσοστό παρελθόν. Το παιχνίδι της κατάκτησης έχει μεταφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο «Journal of Human Behavior in the Social Environment», αυτό που ελκύει της γυναίκες δεν είναι απλά φωτογραφίες με όμορφους άνδρες, με περιποιημένα γένια (trendhim.gr), μαλλιά, στυλάτους αλλά είναι οι φωτογραφίες με την παρουσία παιδιών. Οι γυναίκες γοητεύονται από αυτό, μιας και τους δίδεται η αίσθηση του ισχυρού αρσενικού.

by Σπύρος Καλαματιανός

Ζητήσαμε να μας αναλύσει τα συμπεράσματα της έρευνας η sex editor, dating & sex coach Eιρήνη Χειρδάρη (eirini@sexilixis.gr), η οποία μας την επιβεβαιώνει και μας την αναλύει:

«Ετσι είναι. Προσωπικά από τη δουλειά μου ξέρω πολλούς που για να τραβήξουν περισσότερες γυναίκες και για να φλερτάρουν αποτελεσματικότερα βάζουν επίτηδες φωτογραφία με μωρό στην εικόνα του προφίλ τους (το ανιψάκι τους, το μωρό φιλικού ζευγαριού, το βαφτιστήρι τους, ακόμη και ένα άσχετο μωρό που γνώρισαν κάπου). Αυτό είναι το νέο μάρκετινγκ και στο Facebook. Δεν είναι τόσο καινούργιο στην πραγματικότητα. Θυμάμαι, ο κολλητός μου -δεινός player- μόλις έκανε παιδί η αδελφή του, ζητούσε και καλά για να τη βοηθήσει να πηγαίνει εκείνος βόλτα το μωρό. Πήγαινε σε στέκια όπου κυκλοφορούν γυναίκες με το μωρό παραμάσχαλα και μάζευε τηλέφωνα. Οταν η αδελφή του το κατάλαβε και “τα πήρε”, άρχισε να δανείζεται το σκυλάκι μιας φίλης και να το πηγαίνει για βόλτα – η δεύτερη δραστικότερη “γκομενοπαγίδα”, αμέσως μετά τα μωρά…

Τόσο το μωρό όσο και ένα χαριτωμένο κατοικίδιο δείχνουν στις γυναίκες ότι αυτός ο άνδρας είναι στοργικός και ευαίσθητος. Γενικά, να ξέρετε ότι οι γυναίκες επιλέγουμε σύντροφο με δύο εντελώς διαφορετικούς τρόπους. Τις μέρες της ωορρηξίας μας νιώθουμε έλξη για ανδρικά χαρακτηριστικά, με τα οποία επιλέγαμε και στην εποχή των σπηλαίων, μνήμη που υπάρχει στο DNA όλων. Mεγάλες πλάτες, δυνατά μπράτσα, σφιχτά οπίσθια, τετράγωνο σαγόνι, τρίχες στο πρόσωπο, σκούρο δέρμα και μαλλιά, ό,τι δηλαδή δηλώνει ότι αυτός ο άνδρας έχει υψηλή τεστοστερόνη, τρέχει γρήγορα, μπορεί να προστατεύσει εμάς και τα μικρά μας και μπορεί να φέρει θηράματα στο σπίτι.

Τις μέρες της ωορρηξίας μπορεί να μη μας συγκινήσει ο τύπος με το μωρό στη φωτογραφία, αλλά κάτι τεστοστερονάτο απλά, για παράδειγμα μια φωτογραφία προφίλ με ημίγυμνο ανδρικό σώμα, τρομερά μυώδες, και με πρόσωπο με πιο σκληρά χαρακτηριστικά (διαμορφώνονται από την υψηλή τεστοστερόνη). Είναι οι μέρες που οι γυναίκες κάνουν σεξ με πιο “βαρβατουάρ” τύπους ή που απατούν τους συντρόφους τους με “γκαραζότεκνα”. Τις υπόλοιπες μέρες του μήνα ωστόσο, που ηρεμούν και οι ορμόνες, η μέση γυναίκα σε γενικές γραμμές στρέφεται σε μακροπρόθεσμο σύντροφο, οπότε αλλάζουν και τα χαρακτηριστικά έλξης. Επιλέγουμε διαφορετικά. Τον θέλουμε ευαίσθητο, τρυφερό, στοργικό, με παιδεία, καλούς τρόπους και καλή δουλειά (για να μπορεί να προστατεύσει στη σημερινή εποχή -όχι στην εποχή των σπηλαίων που ζει στο DNA μας- εμάς και τα μικρά μας). Με μαθηματική ακρίβεια, δηλαδή, ο ευαίσθητος άνδρας με το μωρό αγκαλιά έχει κατακτήσεις συντριπτικά περισσότερες μέρες του χρόνου από τον πρώτο.

Επιπλέον, η έρευνα του “Journal of Human Behavior in the Social Enviroment” μιλά για προφίλ σε ιντερνετικά dating clubs. Σκεφτείτε πόσες γυναίκες βρίσκονται εκεί μέσα με στόχο να κάνουν σχέση, και αντί γι’ αυτό πέφτουν πάλι σε καθαρά σεξουαλικές σχέσεις. Οπότε, με το που βλέπει η single φωτογραφία προφίλ άνδρα με παιδί, λέει “εδώ είμαστε, σίγουρα αυτός ο τύπος δε βρίσκεται εδώ για να γκομενίσει με άλλες 20 ταυτόχρονα”. Φέρτε το δηλαδή στο μυαλό σας. Περνούν από μπροστά σας διάφορες φωτογραφίες προφίλ ανδρών, οι περισσότεροι ημίγυμνοι, γραμμωμένοι και πολλές φορές ακέφαλοι (στη φωτογραφία δηλαδή είναι επίτηδες κομμένο το κεφάλι, άρα βρίσκονται εκεί σίγουρα μόνο για ευκαιριακό και ανώνυμο σεξ). Και ξαφνικά περνάει ένας συμπαθητικός άνδρας, ντυμένος, και με ένα παιδί στην αγκαλιά. Εσείς με ποιον δηλαδή θα βγαίνατε ραντεβού; Με ποιον είναι πιο πιθανό να δημιουργηθεί ρομάντζο αντί για μία ακόμη ξεπέτα; Ποια φωτογραφία γεννά συναισθήματα και υπόσχεται μια όμορφη, ανθρώπινη ερωτική ιστορία; Σαφώς το δεύτερο προφίλ έχει πολύ καλύτερο μάρκετινγκ».

Share this...
Share on FacebookShare on LinkedInPin on Pinterest

RELATED ARTICLES

Ο οίκος Balmain συνεργάζεται με την L’Oréal Paris

Ο οίκος Balmain συνεργάζεται με την L’Oréal Paris

Η L’Oréal Paris και ο οίκος Balmain ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία συλλογή από κάψουλες των κορυφαίων σε πωλήσεις lipsticks Colour Riche και η οποία κυκλοφόρησε το Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της vogue, δώδεκα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Shaya κοντά στα παιδιά με σύνδρομο Down

Η Shaya κοντά στα παιδιά με σύνδρομο Down

Η εκρηκτική, πανέμορφη και πρόσφατα μανούλα Shaya βρέθηκε πρόσφατα με πολλή χαρά στην όμορφη πρωτοβουλία του τομέα Εργοθεραπείας των ΙΕΚ Άλφα στο Ιδρύμα Κόκκορη, που υπάγεται στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και βρίσκεται στην Γλυφάδα. Λίγο πριν αποχωρήσει για την Δανία, που θα συμμετάσχει

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
4Casting: Μόδα, ομορφιά και ελληνική επιχειρηματικότητα σε ένα event!

4Casting: Μόδα, ομορφιά και ελληνική επιχειρηματικότητα σε ένα event!

Ολοκληρώθηκε µε επιτυχία η εκδήλωση «4casting», την Κυριακή 5 Νοεµβρίου, που έλαβε χώρα στο «Κέντρο Πολιτισµού Ίδρυµα Σταύρος Νιάρχος», η οποία συγκέντρωσε µία εξαιρετική οµάδα συνεργατών. Ένα όπτικο-ακουστικό παζλ, ενώνοντας την οµορφιά, τη µόδα, το

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ